Stále více uživatelů používá internet v mobilu či tabletu. Hledají informace a nakupují kdekoli. Co dělat, aby navštívili právě váš web nebo e-shop?
Standardní stránky navržené pro počítače a notebooky se pomalu načítají, jsou nepřehledné, musí se přibližovat nebo oddalovat.
Pokud chcete, aby váš web bez problémů fungoval na všech zařízeních, pořiďte si responzivní řešení.
1. Zalíbíte se Googlu
Možná si říkáte, proč vyhledávači, směrodatní jsou pro mě zákazníci. Jenže Google má zásadní význam. Podle
systému neustále aktualizovaných pravidel vybírá weby, které vyhodnotí jako uživatelsky
nejpříjemnější. Bez respektování těchto pravidel svůj web na předních pozicích nenajdete. A co je horší,
ani vaši zákazníci.
2. Neztrácíte klienty
Lidé dnes nakupují prostřednictvím telefonu nebo tabletu všude. Cestou do práce či do školy,
ve vlaku, během čekání na zastávce i v restauraci. Když se bude vaše stránka
načítat dlouho, nebude přehledná nebo se nezobrazí korektně,
vaši potenciální zákazníci půjdou jinam. A to během několika málo vteřin. Nemají trpělivost a ani
čas.
3. Ušetříte si čas
Spravujete jen jeden obsah na jednom webu. Nemusíte řešit více verzí webových stránek, jako je to u mobilní verze.
V dnešní době, kdy má chytrý telefon téměř každý a prodej tabletů roste ročně o 380 %, je responzivně řešený web v podstatě nutností. Neváhejte a pořiďte si ho také. Uvidíte, že se vám tato investice vyplatí.
Mám zájem o responzivní design