Vaše registrované zákazníky je možné zařadit do tzv. dealerských hladin. Docílíte tak toho, že váš velkoobchodní odběratel nebo VIP zákazník může nakupovat ve vašem e-shopu za zvýhodněných podmínek.
Slevu pro něj je možné definovat v procentech buď pro všechny nákupy, nebo pro jednotlivé slevové třídy produktů specifickým způsobem. Veškeré nastavení zvládnete přímo v EasyWebu (záložka cenotvorba).
1. Rozdělte produkty do různých slevových tříd (podle dodavatele, výrobce nebo marže).
2. Nastavte jednotlivé dealerské hladiny, kde pro každou slevovou třídu nastavíte v dané hladině procentuální slevu.
3. Zařaďte vaše zákazníky do správných dealerských hladin.
Výsledkem je například to, že zákazník Karel, který je zařazen v dealerské skupině B, nakupuje televize s 10% slevou, ale na mobilní telefony má slevu pouze 2 %.