Počet nákupů z mobilních zařízení neustále narůstá. Je na to připravený i váš e-shop?
Lidé chtějí nakupovat kdekoli a kdykoli. Je to pro ně pohodlné a šetří jim to čas. Nemusí čekat, až budou doma a zapínat počítač. Ale pokud zvolí e-shop, který se nepřizpůsobí jejich displeji, o příjemném nákupu většinou nemůže být řeč.
Zákazník najde svůj produkt rychle a přečte si o něm, co ho zajímá. Prohlédne si ho na fotografiích bez dlouhého načítání. Pohodlně dokončí nákup.
Pouze s responzivním e-shopem využijete naplno reklamní kampaně PPC, Facebook, Sklik a další. Pokud zákazníkovi nejdou otevřít v telefonu či tabletu, ztrácí smysl.
Spravujete jen jednu verzi e-shopu a ne několik. Navíc je URL stránek stejné, obsah tak není duplicitní.
Zákazníci často hledají produkt zadáním hesla ve vyhledávačích. Zejména Google upřednostňuje weby s responzivním designem.
Veškeré funkce e-shopu i jeho obsah se přizpůsobí jakémukoli zařízení. Není nutné přesměrování.
Dalších komplikací je ještě víc. Zákazníkovi však stačí jen jedna, aby měl důvod váš e-shop opustit. Spoléhat na to, že se k němu vrátí později u počítače, nemá smysl. Riskujete, že vyhledá jiný e-shop, kde nakoupí hned.
Umožněte svým zákazníkům, aby mohli nakoupit kdekoli, a navyšte své zisky.